Ljiljani od omota od uložaka

Nežna roza boja i tekstura omota od uložaka mi je bila inspiracij da napravim neko cveće. Nakon što sam dobila ljiljane za 8.mart htela sasm da ih produžim i napravila sam cvetove koje sam pričvrstila za drške otpalih ljiljana.

Nakon što sam isekla latice, istalasala sam im ivice razvlačeći ih. Zalepila sam tanku žicu po sredini latice i presavila je da bi prekrila žicu da se ne vidi. Time sam dobila glavnu žilu latice i čvrstinu da drži je u obliku koji želim. 

Prašnike sam napravila od žutog materijala (stari dečiji šal, a može bilo koja vunica) i zalepila sam vrućim pištoljem za isečene bele trakice od plastičnih traka kojim se vezuju paketi.


dno cveta sam povezala aluminijumskom folijom koju sam sakrila zelenom tračicom


Cvetove sam pričvrstila za drške i izgledalo je kao i pre.

Naravno da nije večno trajalo, pa sam cvetove premestila na buket sa veštačkim cvećem gde su osvežile stari buket svojom nežnom bojom.

Inspiraciju i uputstva sam uzimala sa interneta







 

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top