Sundjer Bob Kockalone pinjata


Pošto pinjata dobije poštene batine - do totalne destrukcije, za ovu pinjatu smo, moje komšinice za koje je bila pinjata i ja, odlučile da ne pravimo običnog nasmejanog Sundjer Boba, već da pravimo u skladu sa situacijom: uplašenog, zgrčenog, koji očekuje batine :( (mukica)


Osnova je kutija (lakše nego balon!). Prvi sloj žutog papira je kolaž A4 papir ali pošto bi se videli šavovi, preko sam stavila krep papir. Kod krep papira je problem što ne sme da se koriste lepkovi na vodenoj bazi (lepak za drvo, koji inače koristim za pinjate) jer se kvasi i vide se tragovi lepka. Pa zato sam lepila samo početak i kraj i to da se ne vidi uz pomoć OHO lepka.
Oči sam pravila isto kao i kod Homera.
Sve ostalo se jednostvano pravi osim cipelica. Dobro mi je došao crni stiropor ili sundjer, koji se koristi za pakovanje robe. Ne znam odakle mi, ali mi je dobro došao. Presavije se i spoji se kao valjak. Iseče se rupa za nogu i sa donje strane se oblikuje štikla i zalepi se papir koji će imitirati đon.


pre predaju
na mukama


CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top