Crvena korpica - od flaše za kečap

Crveno - na radost!
Na Uskrs treba da bude sve radosno, pa zašto da ne i crvene korpice!
Prošle godine sam pravila ovu ...


ali nisam snimala faze pravljenja, pa ću postupak samo opisati:
Potrebno je:
  1. flaša kečapa
  2. ukrasni narandžasti papir
  3. ukrasna zlatna traka
  4. gipsana figura pileta-pačeta ili neki dominantno žuti ukras
 Postupak:
  1. flašu iseći tako da ostavite trake za dršku sa obe strane, koje ćete posle zalepiti i spojiti ukrasnom trakom
  2. zalepite ukrasni papir i dekoraciju...to je to! ništa lakše!

Ove godine sam pravila ovu
 

koju sam drugačije sekla
Potrebno:
  1. flaša kečapa
  2. čipka
  3. žito dugme
  4. žuti balon
  5. materijal i vata za jastuče
  6. naslikan kamen u obliku jagode ili neki drugi ukras

 Postupak:
  1. Drške nisam sekla sa strane nego sam isekla jednu dršku poprečno, pa na preklop i probušila rupicu i zašila žuto dugme.
  2. Zalepila sam žuti trakasti balon oko ivice korpe da se ne vidi sečena plastika
  3. zalepila sam čipku da izgleda kao pletena korpa i dekorisala kamenom
  4. jastuče sam ubacila da bi jaje bilo bolje smešteno i da bi dopunilo dekoraciju sa žuto crvenim elementima



Like this post?


CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top