Roze korpica - od plastične čaše


Korpica za jedno jaje, nežna i prolećna. Ovakve čaše smo pravili u obdaništu, pa su uspomena iz tog perioda. Da ne bi bile samo to, dodala sam jos neke ukrase, pa da vidimo kako će ispasti...



Potrebni materijal:
- plasticna casa (u ovom slucaju roze)
- trakice, vunica,..sta vam se nadje pri ruci
- cvetici, ukrasi, cipka,..
- drska je napravljena od oboda roze flase za jogurt
- lepak OHO, UHO,.

Postupak:
1.Plastična casa se iseče na nekih 5 mm. Na slici je žuta čaša je previše usko isečena, ali moj Ića nije znao, pa smo od nje odustali i napravili roze.
 2. plete se tako sto trakice kačite do susedne trake, kroz prored..i tako u krug. Dršku sam isekla obod od plastilne flaše za jogurt (držala sam se da sve bude plastično), mada možete i neku deblju žicu ili nešto polukružno...princip iskoristi šta imaš!. Probušite čašu ispod tkanja na dva mesta i provučete dršku i zalepite lepkom. Žutom trakom ukrasite dršku i obod ispod tkanja da se ne vidi rupa za dršku.
 3. Tufne su dale nešni izgled. Donji deo drške i pletenje sam ukrasila sa belim tufnama, jer sam imala četkicu umočenu u kreč, jer sam bojila drvena jaja u belo. Kreč (emulzija za krečenje) je postojaniji od tempere, pa čak i od akrilne boje (a i imam ga više nego ostalo pomenuto)
 4. Cvetiće u beloj boji sam pravila tako što sam prvo uvila trakicu žutog papira, za sredinu, a onda duplo deblju belu trakicu, iseckanu na rese, uvila preko tog žutog smotuljka. Sve krajeve sam zalepila lepkom. Cvetić sam uglavil izmedju drške i pletenja i naravno zalepila sa dosta lepka...možda sam trebala i malo zelenog papira za listiće da izgleda cvetić prirodnije, ali sam sad već zalepila, pa ću ostaviti to za sledeći put.

5. Ukrasiti donji deo korpice, je sad stvar kombinacije onoga što imate. Ja sam imala vunicu iste nijanse roze, tako da sam morala da je iskoristim! Dodala sam malo nežno plave trakice za poklone, da malo razbije monotoniju boja. I na kraju čipkica sa stare mušeme...mada ko ima pravu čipku, to još bolje!



6. Ojačala sam čašicu, pošto je jako mekana sa još jednom koju sam isekla do visine pletenja. Jaje koje se vidi je školski rad mog Iće, uz moje dodavanje gnezda i ptičica. Ide savršeno uz ovaku nežnu korpicu.






CONVERSATION

Back
to top