Bojenje jaja Uskrs 2015

 Kombinovana tehnika lukovice i boja za jaja

Ove godine smo bojili jaja sledećim tehnikama:

1. Klasično - bojom iz kesice

Što se tiče bojenje bojama, na svakoj kesici piše uputstvo. Razlikuju se farbe po tome da li treba u njima da se kuvaju jaja ili samo da se spuste kuvana.

2. Farbanje u lukovici

Farbanje u lukovici podrazumeva da se na jaja prvo zalepe biljčice koje su brižno izabrane ispred zgrade :)

 i pažljivo oblože najlon čarapom da drže stisnutu biljku uz jaje. Zeznto je jedino vezati čarapu a da se ne pomere biljke. 
 Onda se stave da se kuvaju u lonac pun vode i lukovine (kora od luka koja se skuplja najmanje mesec dana, dok se čisti luk)

3. Kombinovna tehnika - lukovica i boja

Kombinuje se oblačenje u lukovicu i bojenje u kontrasnim bojama, zelenoj, plavoj, čak i u crvenoj. Razlika je samo što se ne stavljaju biljčice već iseckana lukovica na kockice i to se kombinuje normalna narandžsta i ljubičasta od crvenog luka.

Ove godine nam je najbolje ispala plava boja

U zelenoj boji izleda azurno

U crvenoj ne ispadne toliki kontrast, samo su šarene, slično lukovici


4. Oblačenje jaja u foliju -

Folije mogu da se kupe svuda, a olakšavaju ukrašavanje.
 Kada se potopi se u vrelu vodu, folija prione oko jajeta i jaja budu i čvršća (pogotovo puknuta) i veoma lepa. Prvo sam uparivala sličicu  sa bojom jajeta, pa sam shvatila da se nijanse odbijaju pa sam se odlučila za kontrast i zaključile smo da ima veći efekat!

4. Ručno ukrašavanje i crtanje

...je za one koje imaju JAK motiv da utroše svoje vreme na nešto što će se razbiti ili izabrati drveno jaje kao mi ove godine!

(obojila sam belom akrilnom bojom i flomasterima nacrtala ptičice, gnezdo, grančice i cvetiće)

Ostaje mi samo da dekorišem sto i da jaja namažem i poredjam! Deca su nestrpljiva da sutra krenu u rat!

....a kako je bilo....veselo! Uskršnja pogača i pečenje..



CONVERSATION

Back
to top