Homer pinjata

Malo zahtevnija pinjata, ali u osnovi oblika glave je oblik običnog balona, na koji dodate vrat i vilicu.

Vrat je bio pravougaoni karton u dužini obima vrata. Vilica je oblikovani zgužvani papir. Sve to zalepite sa lepljivom trakom i preko izlepite novine:

Dok se suši, napravite oči, tako što izlepite dva tri sloja mekšeg papira (toalet) papira na neki predmet loptastog oblika. Ja sam lepila na polovinu korice pomorandže.

Nos i uši su opet oblikovani zgužvani papir. 
Najvažnija stvar je kad se osuši, probušiti balon, pa iznutra probiti rupice kroz koje će ići konopac. Čvrstina pinjate je najteži deo pogoditi:
- da ne popusti pri silini udaraca, pa da se otkači sa konopca pre kraja ili 
- da je prečvrsta, što mi se isto dogadjalo pa smo morali nakon što su se sva deca iz kraja izredjala (više puta), da ručno iskidamo pinjatu da bi ispale bombone - to je bio slučaj sa Homerom - bio je tvrdoglav! (Od straha da će biti slaba pinjata, izlepila sam 3-4 sloja novina i plus udarila uzdužno izolir trakom :)))), koje je lepila i plavu traku za kačenje, koja je išla sve do dole, oko glave i vrata. Što je sigurno, sigurno je!


Naravno, preko novina ide papir u boji. U ovom slučaju nisam išla sa reckavim krep papirom već običnim A4 80g papirom u boji koji ima da se kupi u svakoj knjižari. Usta sam koristila hamer sa reciklažnom bojom. Kragna je običan papir. Zenice su isečene sa lepljivog crnog papira.

 
 
I za svaku pinjatu treba mesto gde će se okačiti (mi srećom imamo kuku na plafonu, odavno postavljenu za džak za udaranje) i motka dovoljno čvsta da izdrži udarce malo jače dece.
Pošto sam preterali sa učvršćivanjem pinjate, deca su se namučila da je razbiju!

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top