Dekoracija stola za dan zaljubljenih - Valentine's day

Mada  se kod nas slavi Sveti Trifun, koji  je čuvar vinograda, useva, zaštitnik naselja od poplava ili grada, ali danas sam u romantičnom raspoloženju i htela sam da dekorišem sto u stilu ljubavi.

Inspiraciju sam dobila od najobičnije flaše za jogurt i papira iz bombonjere:

Morate priznati da je flaša neodoljivo bebi roze boje, a kad se sa nje iseku srca, sa gornjeg dela - dobiju se srca lepog zaobljenog oblika, koja još samo treba da se ukrase.
Tokom sečenja sam dobila ideju da i ostatak flaše mogu da iskoristim, jer kad se iseku srca (sekla sam na trećinu oboda) može da se iskoristi eventualno za sveće, ali sam na kraju je iskoristila kao vazu.
Srca sa bombonjere (Eurocrem dessert Swisslion - koju sam dobila za rodjendan) sam isekla ukrasnim makazama i ukrasila štrasom.
Lakom za nokte zlatne boje sam bojila svako srculence i onda posipala zlatnim štrasom. Pošto se štras nije dobro lepio lakom, morala sam da poprskam lakom za kosu kada se lak osušio.

 Ukrašavala sam roze srca, tako što sam lepila malo roze štrasa oko oboda, ili zlatnog ili oba ili belim flomasterom crtala tufnice, srca, itd....maštu na volju.

 Evo mojih kombinacija:




Uradila sam pom-pom sa debelom roze vunicom i to u obliku srca i izlepila zlatnim štrasom, a od ostatka isečene vunice sam napravila još jedno srce koje je ispalo glatkije jer sam ga ulepila lepkom za drvo.

Pošto su mi falile jače boje, odlučila sam da ubacim u priču i srca isečena sa Vanish ambalaže



Ukrasila sam ih belim uljanim acetoncem-flomasterom, s obe strane, dok sam ostala srca drugu stranu ukrašavala ili samo štrasem ili sam na belu pozadinu lepila šareni roze papir
Tu je uleteo i plastični leptir!
I to je to:
Da bi stabilizovala vazu stavila sam kamenje.

Neka srca sam stavila na boguviliju.
Još malo inspiracije:



CONVERSATION

Back
to top