Novogodišnja dekoracija 2012

Torta kao novogodišnja dekoracija

 Ove godine se deci svidela novogodišnja dekoracija - slatkiši!!!:

  • voćna torta prekrivena kokosom i ukrašena kapicama Deda Mraza
  • kućica od keksa, sneško i jelka
  • čupavci
  • orasi

Kapice Deda Mraza, deda Mraz i jelka 

Pravi se jednostavno -5 minuta 🙂, a deci je interesantno!

Potrebno: 
  • gotov fondan 
  • mleveni keks
  • puter
  • 100 g kokos brašna
  • zelene mrvice   
Postupak:
Od mlevenog keksa i zagrejanog putera se napravi smesa. Oblike prekrijte sa fondanom (za kapice fondan sam obojila u crveno, a jelkicu sam samo po rubu ukrasila zeleni mrvicama) i uvaljajte u kokos brašno.  Napomena: Unutra možete dodati pečeni lešnik, orah, žele bombone ili nešto drugo po vašem ukusu.

Kućica od keksa

Keks Petit beure sa čokoladom sam spajala sa fondanom i prekrila snežnim kokosom.
Inspiracija sa interneta:
 

Čestitke 

su pravljene sa fotografijama za rodbinu


Papirni ukrasi

Pahulje od papira

 



 
Pravili smo ih po uputstvu: 











Origami jelkica
tutorijal origami jelkica
 mada mi se ova više svidja lepša jelkica

 Balerine-pahuljice 



3d zvezda

Napravljena je jedna strana po uputstvu:



Nanela sam oho lepak u tankom sloju po obodu i spojila sam po ivicama (dodala sam deo trakice na vrhu jednog kraka da bi mogla da se kači). Belom akrilnom bojom sam je išarala, pošto je papir bio nešto tamniji i ukrasila sa zelenim štras lepkom po obodu a zvezdu poprskala srebrnim štrasom.

Ukrasi za jelku od vunice

Pravili smo ih za obdanište i nismo stigli da otvorimo jelku, pa smo samo nakačili tako da slikamo


Plavi držač za olovke od plastišne flaše

Plava jelkica od mreže

 

Eto, to je bio kreativan doček Nove godine!




CONVERSATION

Back
to top