Papirno cveće

Bele ruže su pravljene od papirnih čašica za kolače i svilenog papira (koji se često nalazi u kutijama za cipele). Sekla sam svileni papir u obllik 4 latice i to u različitim veličinama i ređala ih naizmenično sa čašicama na komad žice.
 Inspiracija su mi bili:





 Cveće od papira za pečenje sam pravila po porudžbini kao ukras za tortu i trebalo je da izgleda ovako:
 i ispalo je ovako:
 vrlo slično zar ne?

i još jedna primena papirnih ruža:
 Pravila sam kao poklon učiteljici za 8.mart. Ruže su iste kao gore, samo što sam neke bojila u nežne nijanse. Vaza je punjena solju a crven i zelen sloj je dobijen tako što je obojena sa bojom za kolače. Tom istom bojom sam bojila i crvene cvetove, koji su pravljeni od običnog papira, ne od svilenog kao ruže. Pošto je obična plastična flaša, ukrasila sam je sa cirkonima.Zelene trake su dobijene tako što je obični zeleni papiri isečen na trake i izlepljen selotejpom.
Inspiracija mi je bila:




CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top