NOVOGODIŠNJA DEKORACIJA 2016

Svaka godina nova inspiracija i nova uspomena: Ove godine - bela, tirkiz sa egzotičnim pićem i pinjatom za decu

Ove godine nisam stigla da uradim neku dekoraciju jer sam pravila pinjatu za decu iz kraja, jer sam htela pored vatrometa, da uvedem jos neku razonodu. Snesko je ispao mnogo slatko, tako da je deci bilo zao da ga rasture, ali slatkisi su pobedili!

Aražman sam pravila od grana i osušenih ruža ofarbanih u belo, belom uljanom farbom. Na grane sam nakačila bele plastične pahulje i malo novogodišnjih ukrasa srebrne boje
U kombinaciju su došle čestitka i korpica koju sam pravila za uskrs sa tirkiz svećom.


Na stolu ništa nije važno šta ima od dekoracija kada je tu hrana! Ne smeta ni zalutala sveća koja je trebala nešto da znači ali ovog puta nije imala svoju ulogu.

 A kako je prošao sneško....
 

CONVERSATION

Back
to top