Crno plisano prstenje za salvete



Godina sam se pitala kako da iskoristim crnu plišanu traku, koja je stalno iskakala iz materijala iz mašine za šiće. Dočekala je trenutak da mi treba poklon drugarici koja ima crno belu kombinaciju trpezarije.


Prstenje za salvete se može praviti od wc rolne, ali ne standardne, jer su široke, već uže ili od rolne od ubrus papira.
Iseče se na željenu širinu i na njih se zalepi traka ili se obavije ako je traka tanja. Pošto je ova traka deblja i šira samo sam je zalepila sa spoljne strane i na nju sam zalepila svetliju i tamniju užu traku
Na spoju traka možete zalepiti bilo koji ukras, a ja sam u ovom slučaju zalepila mašnice od sličnih trakica i štras u sredini. Trakice treba spaliti na kratko sa upaljačem da se ne bi parala kao na slici!
Kao i svaki poklon treba ga lepo upakovati, a ja sam došla u posed slatkih malih kutijica od turskog ratluka, čije sam obeležja kamuflirala flomasterima, štrasom i mašnicama.
Nadam se da će se koristiti sa srećom i da će podsećati na mene!



CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top