Hamburger i hot-dog pinjata




Pošto smo se sažalili na jadne junake crtanih filmova, a i tema rodjendana je bio roštilj i hot dog, pravili smo upravo te tematske pinjate. Zašto 2 za jedan rodjendan, pa zato što slavljenik na svim prethodnim pinjatama nije stigao na red da udara jer je najveći i prema tome i poslednji u redu. Jedna je bila samo za njega a druga za sve ostale.
Kad je neko pohlepan, desi se upravo suprotno. Na rodjendan smo od silne strke zaboravili da ponesemo pinjate, tako da smo naknadno morali da okupimo društvo da bi ih razbijali, a na kraju smo drugu poklonili - nije kome je namenjena vec kome je sudjena.

Izrada hamburgera:
Počela sam lepljenjem jedne kobasice novina na balon, za ispupčenje hleba u hamburgeru
To sam ponovila i za drugi deo.
 
Ostale površine sam izlepila sa novinama, pokušavajući da spojim sa ispupčenjima:
Ostavljam rupu za punjenje bombona i za lepljenje konopca
 
Kad se osuše 2 sloja novina lepe se ukrasni papiri:
hleb - hamer boje reciklažnog papira, koji sam zarumenela narandžastom temperom
paradajz - crveni krep papir
sir - žuti krep papir
pljeska - braon (nisam imala krep nego sam bojila hamer)
salata - zeleni krep papir uglavljen ispod braon papira


Izrada hot dog-a:

Nisam snimala postupak, jer nisam imala vremena. Kiflu sam pravila kao izdužen balon, koji sam isekla poprečno i uvila unutra. Viršlu sam pravila od rolne od ubrusa na koju sam dodala dva smotuljka novina. Obložila sam hamerom i ostavila kao kod viršle dva kraja vezana kanapom i obojila je u narandžasto.
Senf sam našla papir da je te boje. Salata su zelene trake a majonez žuti tanki papir.
To je to.










CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top