Letnji roštilj hot-dog


Leti slaviti dečiji rodjendan u zatvorenom je mučenje, ako nemaš klima uredjaje u svakoj prostoriji.


Mi imamo sreće da imamo divan kej pored Save i divnog komšiju koji je ovaj deo keja uredio, tako da može da se pravi roštilj. Leti je takva gužva da smo morali da rezervišemo! 
Iako ima kameni roštilj, koristili za svaki slučaj naš koji je običan, ali je poenta bila da deca sama prave sebi hot dogove. Tako da sam za rodjendansku temu roštilja uradila:

GRAFIČKE PLAKATE I RECEPTE

koje možete preuzeti, ako vam se svidjaju:
     Ja sam ih odštampala na veličinu A4, osim dobrodošlice A3, i zalepila na malo veći karton koji sam obložila sa ukrasnim papirom sa crveno belim prugama. Sa istim papirom sam napravila natpise iznad dodataka, da bi se gosti brže snašli, šta je šta. Bilo bi bolje da su još i plastificirani.

PINJATE - HOT DOG I HAMBURGER

hamburger-i-hot-dog-pinjatahamburger-i-hot-dog-pinjata


GAĐANJE BALONIMA




CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top