NOVOGODIŠNJA DEKORACIJA 2017


Ove Nove godine mi je inspiracija bila krv-crvena. Odavno nisam imala ovako jaku inspiraciju, toliko jaku da sam i sama bila iznenadjena.

Prosto me je plašila monotonost i bezživotnost oko mene...tako da mi je ova crvena unela raskoš i lepotu.
Ideja mi je bila crveni centarpiece aranžman, za koji su mi inspiracija bile moje bordo decembarske ruže. Nisu bile raskošne i bogate kao letnje, ali su se rascvetale u decembru i ta količina života, kada sve spava ili je mrtvo u prirodi je za mene imalo  magičnu i poetsku veličinu. Zar ne? I tako sam tražila po placu sve što odskače od mrtvog sivila i iz grma divlje ruže su se crvenile bobice šipka i precvetalih ruža. Pošto sam žurila ubrala sam na brzinu i takve grane bez nekog uredjivanja stavila u aranžman.


 Kada su ruže počele da se suše,

 prekrila sam ih štrasom i loptice od precvetalih ruža kojima sam isekla listice da bi dobile loptast isgled.


 Žute ruže sam prekrila zlatnim štrasom i odvojila u poseban aranžman.

Veći deo osušenih ruža i njenih loptica sam iskoristila za buket za Svetog Nikolu

To je bilo cveće, a za dekoraciju stola sam pravila podmetače od mreže i ukrasne trake. Mogla sam da kupim gotove ali su se dobri a povoljni rasprodali, pa sam kupila na metar mrežu, isekla u širini malo više od tanjira i pištoljem oblepila traku.



Od starih kartonskih podmetača sam napravila od crvenih salveta, ove mreže i ukrasnih novogodišnjih traka nove podmetače



Pa je sve to na stolu bilo ovako:
Ceo arandzman



Dodatne inspiracije možete videti na mom pinterestu u boardu Nova godina.
 A ostali detalji su dopunili atmosferu:


Pokloni

Crveni jastuci od majci

venac

CONVERSATION

Back
to top