Roze dekoracija



Pre Nove godine sam odlučila da obnovim stari čajnik koji je bio rabljen pre rata (moje Nane na smederevcu) i stajao kao izgubljen slučaj na placu.


Ofarbala sam ga belom email uljanom farbom i dršku srebrnom za peć. Da bih ga ukrasila odlučila sam da probam dekupaž na njemu i da ga testiram da li će izdržati zalivanje biljaka.
bio je ovakav:
Korpica je bila od nekog starog aranžmana, malo propala, godinama stajeći na placu. Prepravila sam malo sa lakom za nokte i posula štras iste boje. 
Pošto je zimsko dobe i nema svežeg cveća, korpicu sam napunila laticama roze boguvilije (koje sam zabadala u sundjer u kom su se u medjuvremenu osušile), dva veštačka cveta i prefarban grm sitnog cveća sa nekog aranžmana, na koji sam posula srebrni štras.
Dodala sam posle leptira, kojeg sam napravila od plastike sa boce za tuširanje i posula isti roze štras po obodu.

Belo suvo visoko cveće je u stvari osušen cvet, koji mi raste na moru (cveće). Kad precveta ostane mu od cvasti suve grančice na kojima vise semenke. Ja ih skinem i prefarbam celu stabljiku u belo i dobije se neobičen buket sličan onim aranžmanima koji mogu da se kupe, koji su najčešće uvijene visoke grane u boji. Pravila sam ih za beli aranžman za Novu godinu.
U takav aranžman mi se uklopile kutije koje sam ranije pravila za moje džidžabidže.
plastična kutijica ukrašena fotografijom ruža na roze najlonu ukrašen sa zlatnim štrasom

Stara tatina limena kutijica, prefarbana srebrnom bojom za peć i ukrašena roze konfetama i štrasom
Kartonska kutija je prefarbana u belo i prelepljena svilenim papirom koji koriste cvećare za bukete cveća.
 
Pošto je boguvilija izgubila cveće ukrasila sam je sa srcima koje sam radila za Valentin
Druga strana čajnika, flaša od jogurta kao vaza za belo cveće ukrašena sa pomo-pom u obliku srce. Konzerva je obojena srebrnom bojom za peći a kamenčići obojeni kao kaktusi, su na slici iako nisu završeni....trebalo mi je vreme da ih završim, ali su završini, i to u nekom drugom  postu.

CONVERSATION

Back
to top