Batak pinjata

Nakon hamburgera i hot-doga, šta je najomiljenije jelo za decu?
Pileći batak!
To nam je bila inspiracija za 12. rodjendan  mog mladjeg sina. Krenuli smo od ideje za pinjatu (hvala Živanu za ideju!) a završili sa temom rodjendana: Piletina!



Postupak izrade:
1. Izlepiti prvi sloj novina na naduvan balon (veliki sa gumicom)
2. napraviti kosku od wc rolne i kartona za jaja
 iseći dva ispupčenja ostavljajući okolo delove koje ćete lepiti
 wc rolnu iseckati sa jedne strane na trake
 sa druge strane zalepiti vrh koske i učvrstiti gumicom
 Pošto sam shvatila da je mala koska produžila sam je sa još jednom rolnom - pouka: uzeti rolnu od ubrusa!
 3. prilepiti kosku i učvrstiti slojem novina
4. zalepiti traku ili konopac duž celog bataka i ostaviti na vrhu dužinu potrebnu da se zakači (moj izbor trake nije bio dobar jer se odvezivao ili pucao, pa su deca (već snažni tinejdžeri) par puta otkačinjali svojim snažnim udarcima)
5.  posle još jednog sloja novina, zalepiti trake hamera reciklirane boje za meso a beli papir za kosku. Obojiti meso sa malo bron i narandžaste tempere i dobija se:

6. na vrhu bataka gde se završava konopac ostavljala sam rupu dovoljnu da prodje bombona i zatvorila sam je poslednjim slojem papira

Kako je prošlo na rodjendanu pogledajte pod Piletina

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top