Uskrs 2017




 Pored farbanja jaja 


Dečije umetničko delo - jaje bojeno flomasterima i ukrašeno stikerima
Dečije umetničko delo - jaje bojeno flomasterima i ukrašeno stikerima

Bela jaja nisam kupovala, već sam ih dobila izbeljivanjem, tako što sam ih kuvala 10 min u hladnom rastvoru vode i sirćeta u razmeri 1:1, a nakon kuvanja obrisala sundjerom. Radost što sam dobila bela jaja pokvarilo mi je činjenicu da se na nekim pojavile žute mrlje u samoj strukturi, koje su možda posledica prljavštine, a drugo veliki procenat jaja mi je pukao, što je možda posledica što su sama jaja inače veoma krta (takav je proizvodjač). Ne bi bilo problema da mogu da se pojedu, ali pošto su bila puknuta i kuvala se u sirćetu, nisu bila primamljiva deci, jer su bila kisela :( tako da nisam bila oduševljena!



Ove godine smo pravili slatkiše: 

1) Uskršnje zeke karamele

Napravljene su od karamel kocki na meru, koje su malo zagrejane u mikrotalanoj da bi se omekšale i lakše oblikovane u obliku zeke i posle su prelivene belom čokoladom. Servirane su i sa čokoladnim pralinama, običnih i u obliku srca, koje su prelivene belom čokoladom u kojoj je sipano par kapi arome jagode.

2) Praline

Praline-jaja, praline-srca, šarene praline i praline prelivene belom čokoladom sam pravila od kupovnih pralina u slatkoj kući. Jaja sam pravila tako što sam ih zagrejala slabo u mikrotalasnoj, obilikovala i prelila belom čokoladom obojenom prehrabrenom bojom (svidele su mi se na jednoj reklami u poštanskom sandučetu i reko sebi što ih ne bih sama napravila!). Za sve mi nije trebalo više od 20 minuta, još kraće su trajale!

3) Londonske štangle

4) Kesten pire rolat

Uskršnji doručak

 Uskršnji ručak

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top