Novogodišnja dekoracija 2018

 https://dusica-duca.blogspot.com/2018/01/novogodisnja-dekoracija-2018.html
Ove godine mi je inspiracija bila bela boja, korpe i zvezde ispletene od novina, venci od belog pruća i crveno božićno cveće. 

1) Centralna korpa sa ukrasima i zvezdom

Trpezarijski sto sam ukrasila sa korpom u koju stavila ukrase i zakačila zvezdu. Korpa je visoka i bila je teget. Prefarbala sam je belom akrilnom bojom (nisam stigla da je lakiram). Radila sam u fazama, tako da u prvoj fazi nisam stigla da uberem zimzelene grane, jer sam žurila da pripremim kolače, kiflice i hranu za doček Nove godine.
  
Zvezdu sam prvo napravila od belog kabla (crknut produžni kabl) i bele vunice.
Ta varijanta mi se nije svidela, pa sam napravila drugu, kao što sam vidjala po cvećarama, sa belim smotuljcima papira, a onu prvu sam prepravila za venac. Evo ga i tutorijal zvezde od novina/papira


I tu sam dodala kutiju za kolače koja je inače teget sa leptirima, pa pošto se ne slaže sa kombinacijom, nabrzaka sam je oblepila zlatnim papirom koji mi je kupila sestra za čestitke.

 2) Venac od belog pruća i belih šišarki

 
Totalno sam bila zaljubljena u ovakve vence, tako da mi nije bilo teško da ih napravim iako nije lako. Zavidim kreativcima sa zapada jer mogu da kupe gotove i samo ih ukrase. Malo je tutorijala kako se prave. Uhvatila sam samo jednu ruskinju i to sa tankim granama vrbe, ali ja nisam htela da budu tanke grane. Detaljnije na postu!

3) korpica sa crvenim (lažnim) božićnim cvećem i kestenom




  3) pletena korpa od novina sa buketom suvog cveća



4) Zeleni venac od starog dream catcher-a

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top