Zvezda od novina


 U ove zvezde sam se zaljubila, videvši ih po izlozima u Delta City-iju i po cvećarama. Odmah mi je sinulo, ko za ovo daje pare, kad može da se napravi, a veoma su mi dekorativne, kao i sve zvezdice za novogodišnje praznike.
I tako napravih, ovakve dve za praznike, jednu za korpu, a jednu za venac. 
Prvu sam zvezdu (ona desnu), napravila sa kablom za produžni, koji nije radio i nije mi ispala pravilna, jer je kabal mekan i ne drži oblik. Na početku mi se činila kao dobra ideja, ali na kraju mi nije ostavila utisak, pa sam je prepravila. O njoj kasnije.
Za zvezdicu sa papirnim rolnicama potrebno:
  • A4 papira 80gr za štampač
  • dugačak štapić za roštilj ili igla za heklanje
  • lepak 
  • makaze ili nož za papir
  • beli štapići (ja sam koristila plastične cevčice - dugačke štapiće na kojima se stavljaju baloni)
Postupak pravljenja zvezde:
1. od A4 belog papira,  napraviti rolnice - broj zavisi od veličine zvezde, meni je trebalo oko 15-tak rolnica. Postupak pravljenja rolnice
  • papir se podeli na 4 dela po dužoj stranici

  •  igla se postavlja, po mogućnošću, pod ovim uglom i na podlozi koja neće da se kliza
 
  • polako počen se sa rotacijom( ja desnom rukom) a levom zatežem tako što iglu guram u suprotnom smeru, lagano kolko da pružam otpor

  • ćošak na kraju zalepim sa lepkom
  • i eto ga! rolnica!
2. spoje se dve rolnice, tako što se biraju širi kraj i u njega se ugura uži kraj druge rolnice sa malo lepka. Napravi se 5 takvih spojenih rolnica i one će ići na krake zvezde
3. a prvo treba napraviti te krake! Podelila sam 3 štapić za balon na pola, tako što sam 2 savila na polovini i dobila 2 oblika V i treći sam morala da presečem na pola, Pošto je jedan štapić 40 cm, dužina od ćoška do ćoška je 20 cm.
Svi krajevi moraju da se iseku ukoso i to pod baš oštrim uglom tako da kad se spoje grade ugao na vrhu kraka.

Spajaju se lepkom na dodirnim tačkama i krajeve sam osigurala sa selotejpom. On se neće videti kad se zalepi rolnica preko.
3. Oblepljivanje rolnice oko kraka. Vrh kraka se oblepi lepkom i zalepi se jedan kraj rolnice i vrti se, dok se ne zalepi ceo krug. Rolnicu savijati nadole i sve dodirne tačke zalepiti.
Kad se dodje do kraja ide se na gore i zalepi se pri vrhu
4. oblepljivanje rolnice oko sredine.
i to da se prodje s obe strane. Produžavati rolnice ako zafale.
5. staviti kanapče i okačiti!
Inspiracija mi je bila:
https://www.pinterest.com/pin/290200769732152533/

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top