Pleteno srce od papira



Kao poklon kumi, pravila sam srce od pletenog pruća(trakica) od novina, koje se mogu viđati ovih dana po svim cvećarama i gift-shop-ovima. U prethodnom postu sa zvezdom sam opisivala pravljenje trakica. Ovde sam ih pravila od obićnog belog A4 papira, uvijenog u cevčice, jer sam htela da zadržim belu boju. Ako se pravi od šarenih novina i kad se prefarba sa belom farbom vide se šare - što se može videti na mojoj korpici.


Oblik srca se pravi  od jače žice i oko nje se obaviju papirići, kao što se vidi na slici.

Najgore je snaći se kad nemaš žicu. Ja sam se snašla sa kablom za produžni, koji je bio za bacanje, kao i za zvezdu. Isekla sam krajeve dijagonalno i lepkom ih spojila. Trebalo je samo paziti da ne izgubi oblik. Tek posle ovog srca sam kupila običnu tanku, ali dovoljno čvrstu, žicu da drži oblik.

Da bi srce bilo ispupčeno, a ne ravno, može da se stavi nampumpan mali balon, koji se posle izduva i izvuče, ali sam ja samo oblikovala trakice i pazila da budu iskrivljeni, kao da je srce ispupčeno.

Ružu sam pravila od porubljene bordo trake od tila koju sam uvila u oblik ruže. Koncem sam je pričvrstila, zajedno sa heklanom čipkom i providnim tilom ispod nje.
Srce sam pravila tako što sam isekla parče pepito tkanine i porubila ga vrućim lepkom.
Za njega sam povezala, zajedničkom trakicom, srce pravljeno od vrućeg lepka na jačem providnom najlonu, ukrašenog belim sedefastim štrasom.

imam stariji snimak tog srca od vrućeg lepka, ako može bolje da se vidi (zakačen je špenadlom na oglasnoj tabli, otud metalni krug na njemu).


CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top