Nova godina 2019

Ove godine mi je bila inspiracija popularna kajsija-roze boja, koja inače nije u spektru Novogodišnjih i Božićnih praznika, koje sam inače primenila na trpezariju i jelku.


1) Trpezarijski sto sa cvećem i kolačima

  • Za slavu sam dobila ovu malu korpicu (nisam je pravila!!), lepog okrugog oblika, u koju su stale:
  1.  šišarke koje sam pre par godina obojila belom akrilnom bojom i posula štras
  2. belo-roze ruže napravljene od svilenog papira. 
  3. malo tila i belog sitnog cvećarskog cveća.
  • Nisam htela da pokrivam veliku površinu na stolu sa dekoracijom, već sa kolačima i čokoladnim bombicama, jer to jedino i zanima moje tinejdžere:
  1. Ove godine medenjaci su mi ispali bolje, jer sam koristila recept prijateljice koja profesionalno pravi kolače, ali mi je ukrašavanje zakazalo (nisu mi se dobro umutila belanca, kao da nisam iste pravila prošlih godina), ali se sve pojelo i dobro dodju kao poklon.
  2. Čokolane bombice sam pravila od mlevenog keksa, otopljene čokolade, margarina i kitnikeza (žele od dunja, koji moji klinci ne jedu - deda im se okreće u grobu, jer je to tradicionalni slatkiš u Banatu). Ove bombice su zdrave, jedini način da podvalim deci kitnikez a meni su omiljene jer u centar stavljam višnje iz chary-ija (liker od višnje), mada može da se stavi i lešnici, orasi, bademi,...
Obradovao nas je zumbul koji je ranije cvetao, jer sam ga unela ranije. Saksija je pravljena od kantice eurokrema, koju sam obavila satenskim crvenim trakicama i ukrasila ukrasnim selotejpom zelene i crvene boje. Važno je samo prekriti sve delove kantice.

 2) PREKRIVAČ ZA DVOSED I JASTUCI

  • Pošto nam je dvosed centralni i omiljen kutak u trpezariji, sašila sam mu novu presvlaku od starih tankih dečijih peškira koji su imali kapuljače i koji su veoma prijatni na dodir i nisam htela da ih bacim a deca su ih prerasla. Ukrasila sam ih sa gotovim vezom koji se može kupiti povoljno kod kineza. Iako ružu nisam kupila u tu svrhu (htela sam da ukrasim farmerke), odlično mi je došla kao lep detalj. Obrubila sam sa providnom satenskom trakom iste nijanse.
  • Jastuke sa vezom su mamini, stari, ručno veženi, koje sam iskopala iz gomile njenih jastučnica i koje je čuvala. Odlično su se uklopili u krem bordo dekoraciju, zajedno sa tri bež heklana jastuka i turskim valjkastim jastukom koji sam nasledila od prababe.
  •  Na sve to se uklopile cveće ljubičasto bordo boje i lampice.


3) DEKORACIJA KLAVIRA

Na klaviru sam isprobala popularnu "kajsiju" dekoraciju, koju sam često vidjala na internetu. 
  • Kad sam preturala po maminim fijokama sa stoljnjacim, odmah mi je zapao za oči ovaj kajsija milje, koji je ona sama vezla, a porub joj je radila moja ujna koja je imala za to mašinu. Veoma romantično, zar ne?
  • korpa je ona od prošle godine u koju sam stavila suvo cveće iz Višnjice, koje nam je poklonila pokojna komšinica, i dodala kajsija ruže, bele šišarke, bele loptice od kestena isto dekorisane štrasom i malo ukrasa za jelku istih boja. Ruže su u istoj nijansi kao terakota posudice, koje daju toplinu zajedno sa narandžastim cvetnim dekoracijama u njima.
  • A šta na klaviru treba da stoji osim nota, i odgovarajuće pesme za novogodišnju atmosferu "Silent night"!
  • Pošto smo dobili lepu veliku belu bundevu -drag poklon od komšije iz Višnjice, našla je svoje mesto na klaviru, iako joj tu nije mesto, ali se svojom bojom uklapala u krem-kajsija dekoraciju. Sve dok od nje nismo napravili pite!

Inspiracija mi je bio češki sajt, koji je ove godine pravio te roze dekoracije:


CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top