Uskrsnji venac od decijih stvari 2019

Htela sam da uradim venac za Uskrs, ali da ne bude kao iz prodavnice ili sličan onima koji se mogu naći na internetu, a i htela sam da iskoristim igračke koje su se motale po sobi a jarkih su boja.
Središnje jaje sam našla u spomenarima iz obdaništa što su radila deca pred Uskrs, samo sam ga dopunila.
Iskoristila sam ove ispumpane gumene čupavce, kao imitaciju trave i koji idu uz šarena slova od eva gume.
Zlepila sam već ofarbana drvena jaja od prošlih godia i na dnu sam stavila gnezdašce sa pilićima, koja se svuda prodaju

 Samu osnovu za venac od pruća sam radila ranije za neku Novu godinu. Uradila sam odmah dva, računajući da će trebati i kad farbam sa emajl farbom, bolje da što manje smrdi. Prvi sam iskoristila za Novu godinu  i on visi sa druge strane terase uz ljubičasto cveće i saksije.
A ovaj drugi mi je stajao na terasi, čekajući inspiraciju.

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top