Nova godina 2020


 
Ove godine mi je bila bela inspiracija, sa crvenim detaljima. Kupila sam čipku sa štrasom kao ukrasni nadstonja u Uradi sam i preko njega (pošto uvek koristimo mušeme, zbog pažljive dece) mušemu koja u sebi sadrži štras. Ne znam koliko se vidi. Ikebana ili buket u vazi sam pravila sa mojim belim cvećem koje sam pravila pre par godina. Prvo sam dodala bele ruže ali sam shvatila da je bolje kontrast, pa sam uzela crvene veštačke ruže. Uz to ide bela korpica za voće i stalak sa čupavcima.
Osim njih pravila sam čokoladne kuglice koje sam spakovala u ovu kutiju koju sam sačuvala od neke bombonjere. To sam ponela kao poklon mojoj kumi, kod koje sam slavila Novu godinu. Baš mi je bilo lepo na proslavi.
Za Badnje veče tradicionalno se pali kandilo na poraslom žitu. To je uvek radila moja mama, ali ove godine je palo na mene i malo mi žito nakrivo, ali sam ga ukrasila lepim klikerima u plastičnoj čaši korpici koju sam pravila pre par godina.
 Ove godine sam bila luda za belim kućicama za sveće ili led lampice, koje su bile u izlozima. Pošto koštaju boga-oca, odlučih da napravim dve varijante
Prvu od kartona, koju sam zadržala.
i drugu od stiropora, koju sam namenila kumi ko poklon, jer sam videla da ima male led lampe na bateriju, koje mogu da se stave u kućicu.



Ove godine nam je inspiracija led svetlo, koje su moji klinci kupovali da osvetle svoje stolove i kompjutere, a ja sam htela biblioteku da osvetilim da bi i trpezarija bila svetlija. Ali pošto nisam kupila led svetla, inače je u trendu osvetljavanje nameštaja, iskoristila sam lampice za jelku. Nije isto, ali je poslužilo.



Pošto smo se razmestili da klinci dobiju svoju sobu, nismo imali mesta za veliku jelku, nego smo iskoristili gornji deo jelke i stavili na vitrinu u trpezariji. Nigde drugde nije bilo mesta.
Stavila sam belu kesu koja je ukrašena štrasom u zimskom fazonu, za rukavice i kape, ali je bila topla zima pa nije ni trebala.
Tu sam stavila i falš snow ball sa deda-mrazom koji sam pravila pre, jer sam shvatila, gledajući ukrase po Delta Citiju i buticima da se mnogo ne razlikuje od pravih napravljenih sa staklenim zvonom. Ma poslužio je svrsi!



I na kraju, iako je prvi napravljen, venac za vrata


CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top