Uskrs 2020

Uskrs u vreme Covid 19 se proslavio skromno, bez nekih novih kreacija za Uskrs. Koristila sam već napravljene korpice i drvena jaja, ali novu radost su predstavjale lale i narcisi koji odlično idu uz obojena jaja.
Trpezarijski sto sam ukrasila sa plavim detaljima: vaza, činija za jaja i kutija sa leptirima za kolače. Dominiraju osnovne boje: žuta, crvena i plava, koje su ujedinjene veženim stoljnjakom

"Čuvarkuća" - crveno jaje čuvamo u lepom keramičkom jajetu
U spavaćoj sobi sam, zbog cveća, koristila roze dekoraciju uz stare korpice (korpica cvet od krep papiraroze korpica od plastičnih čaša, roze korpica od cvećarskog konopca) i drvena jaja. Uklopila se i mirisna sveća i dečije plišane igračke zeka i žaba, kao i slatki mali dalmatinac, uspomena sa Kopaonika.

Ovde se vide bele ruže koje sam pravila od najlona iz pakovanja premijinih lazanja iz Maxija, jer je najlon svilenkast i sedefast. Korpica je kupljena ali sam je prefarbala i ukrasila čipkom i kolačićem koji je uspomena sa jedne lepe svadbe. U korpici držim kutiju od sira u kojoj nije zemlja, nego voda jer u njoj razmnožavam ovu ljubičastu papratnicu i to poslednjih 6 meseci stoji u vodi i ništa joj ne fali, kao ni lišću od palmice, koje mi bilo žao da bacim kada sam je orezala.
 Takodje, ram sam pravila od wc uložka i ukrasila dekupažom. Umesto stakla sam koristila čvrstu foliju, koju sam skinula sa neke ambalaže.

Na sledećoj slici se vidi drvce koje cveta kao zvončići, i koja je tek počela da lista. Pošto mi je cele prošle godine bila uspavana i nije puštala listove, a videla sam da je živa, ukrasila sam je ovim cvećem napravljenim od flašica za balzam kose u pakovanju Loreal farbe, pošto su isto od sedefaste plastike.
Okolo sam zasadila ovu ljubičasto zelenu puzavicu, čiji sam pelcer uzela od sestre i zeta.
Srca sam pravila od sundjerastog papira koji se nalazio u nekoj bombonjeri gde su bili nacrtana srca koje sam samo prekrila štrasom i isekla reckavim makazama.

CONVERSATION

0 коментара:

Post a Comment

Back
to top